Wednesday 30 November 2011

Saya ada soalan...

Kepada sesiapa yang dah pernah pakai PB nie mesti dah tau mengenai keberkesanannya, betul x? Kita akan rasa cepat kenyang, so dapat mengurangkan portion makanan kita, nafsu makan tetap ada, cuma agak menurun sedikit arr, Then byk lagi yang akan bermain kat fikiran kita bila kita fikir :



SUSAHNYA RASA IF NAK PERGI TOILET!!

x susahlah... just lipatkan waist nipper dan turunkan long girdle.. Mungkin hari pertama dan ke-2 rasa susah sikit sbb x biasa.. bila dah hari ke-3 dan seterusnya dah KACANG!




MACAM SUSAH JER NAK PAKAI PB NIE!!

x susah pun sbb pb masing2 berdasarkan 4 ukuran badan masing2. Sila lihat contoh ukuran di bawah:

a) Ukuran Puncak Dada (Bust)
b) Ukuran Bawah Dada (Underbust)
c) Ukuran Pinggang (Waist)
d) Ukurang Puncak Punggung (Hips)

4 ukuran akan dibuat bagi menjamin keselesaan si pemakai.. Consistent pakai PB nie 8 jam sehari dan InsyaAllah uolls akan rasa kelainannya.. 


AMACAM RASA BILA PAKAI PB NIE!!

PB adalah SUPERBRAND produk so kualiti xleh dipertikaikan lagi.. Fabrik yang digunakan berteknologi AKWATEK & AKWADYNE khas dari German. Kalau suasana sejuk kainnya akan mengecut dan kita akan rasa suam begitulah sebaliknya... So xyah risau panas ke, berpeluh ke, peluh kita pun x berbau sbb fabrik nie serap peluh. PB nie memberi keselesaan pada kita lebih2 lagi ianya 70% for kesihatan dan 30% for kecantikan. So pakaila PB tanpa ragu-ragu okies!!


MAHAL SGT LA PB NIE!!

Sapa la yng ckp mahal sgt nie.. Alah membeli, menang memakai,, PB nie ada life warranty.. beli sekali utk seumur hidup.. Jika ada kerosakan, Iza akan hantar repair. Kita akan rasa sgt selesa dan yakin dgn penampilan kita ..

Ada satu lagi info yg Iza nak share ngan uolls adalah ;


Hanya 350 kalori terbakar bila kita berjogging selama stgh jam

&


Sebanyak 450 kalori terbakar bila kita pakai corset PB nie ha selama stgh jam.. kalau sejam dah 900 kalori tuh.... x perlu buat apa2... SENYUM...


amacam?? SUKA TAKKK!!


Kalau just nak tgk full set PB (3pcs) pun bole call Iza (0104263747)
&
Kita bole dating anytime @ anywhere


CHANTEK!!

No comments: